Vivaldi XL Zevenaar

Retourneren & Ruilen

Beschadigd product ontvangen

Heeft u een beschadigd product ontvangen van ons? Dit lossen wij graag voor u op. Om u zo goed en snel mogelijk verder te helpen vragen wij hetvolgende van u. Stap 1: Maak een foto waarop de beschadigingen te zien zijn en een afbeelding van het gehele product. Stap 2: Mail deze foto(‘s) met de […]

Lees meer

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening of product zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de klantenservice door te geven. Een klacht indienen kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de klantenservice zullen de klacht bekijken […]

Lees meer

Retourneren internetbestellingen

Retourneren van internet bestellingen U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en in […]

Lees meer