Vivaldi XL Zevenaar

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening of product zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de klantenservice door te geven. Een klacht indienen kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

Vivaldi XL
Edisonstraat 38
6902 PK Zevenaar
Tel: 0316 – 340240
E-mail: info@vivaldixl.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Vivaldi XL bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).